Reklamowanie leków – jak sobie z tym poradzić?

Przekazów reklamowych środków medycznych jest wiele, co jest wskazaniem na to, że lekarstwa są takich grup towarów, które są zwykle zakupowane przez Polaków. Jednak środki medyczne są produktami problematycznymi do promowania, głównie z uwagi na przepisy prawne. Z tego powodu właśnie większość przekazów reklamowych wskazuje na preparaty uzupełniające standardową dietę. Wyjątkowo istotne jest to, żeby marketing farmaceutyczny był w takim razie właściwie zaplanowany oraz zachowywał wiarygodny przekaz.

agencja reklamowa, marketing farmaceutyczny, farmakologia

  • Odsłon: 37

Wykorzystanie giełdy transportowej w dostawach sprzętu medycznego

Stałe dostawy wyposażenia koniecznego w przeróżnych instytucjach zdrowia, takich jak szpitale, ośrodki rehabilitacyjne, bądź salony kosmetologiczne, są nad wyraz znaczące, gdyż są zapewnieniem, iż ośrodek będzie prosperować płynnie oraz nie będzie problemów w codziennym udzielaniu pomocy medycznej pacjentom. Oddziałują również na odbiór określonej kliniki, co jest kluczowe dla jej prosperowania.

dostawa sprzętu, medycyna

  • Odsłon: 28

Korzyści płynące ze współpracy z biurem rachunkowym w placówkach medycznych

Należyte zarządzanie rachunkami w placówkach służby zdrowia jest wyjątkowo ważne. Od tego uzależnione jest prawidłowe funkcjonowanie danego miejsca. W wypadku mniejszych placówek jest to trudne, bo przynosi dodatkowe wydatki. Jest to aczkolwiek wymagane przepisami prawa. Warto w związku z tym znaleźć firmę podejmującą wieloaspektowe świadczenia rachunkowe w korzystnej sumie.

medycyna

  • Odsłon: 31

Psychologia – jak pokonać traumę po wypadku?

Wypadek to trudne przeżycie, które jest w stanie zostawić głęboki ślad w psychice. Szczególnie jeżeli doszło do utraty bliskiej osoby lub kalectwa. W takiej sytuacji warto szukać wsparcia, a w razie potrzeby skorzystać z profesjonalnej pomocy.

psychologia, zdrowie

  • Odsłon: 38

Strona 4 z 18