Produkty zdrowotne w reklamie

Reklamy są istotną rzeczą naszego świata. Firmy kreują reklamy, by lepiej sprzedawać własne usługi wśród ogółu odbiorców. Wielu chwali spoty w telewizji jako dobre narzędzie promocyjne. Reklamy te potrafią mieć większą grupę celową aniżeli reklamy w papierowych mediach i reklamy w nowoczesnych mediach. Agencje ścigają się w tym aby przekazy te były kreatywne, nietuzinkowe i zapadły w pamięć. 

Spora liczba przedsiębiorców kreuje spoty reklamowe specjalnie dla dzieci. Są one stworzone dla najmłodszych konsumentów i pomagają przedsiębiorstwom promować towary przeznaczone dla najmłodszych. Idealnie kiedy reklamy te dostosowane są do wieku młodszych odbiorców. Maluchy chętnie patrzą na reklamy w których występują ich ukochane postacie bajkowe, a spoty są kolorowe w odbiorze. Dorośli tymczasem, prędzej zwrócą uwagę na spoty produktów jakie zapewniają ich dzieciom poczucie bezpieczeństwa, zdrowe funkcjonowanie a także rozwój. 

Adekwatnym przykładem może być tutaj reklama telewizyjna takiego produktu jak choćby szczoteczka soniczna do zębów dla najmłodszych. Rodzicom zależy by ich dzieci miały zdrowe zęby, a jeśli reklama pokaże - szorowanie zębów w przyjazny i ciekawy sposób – pociechy chętnie będą sięgać po szczoteczkę soniczną dla dzieci. W takim wypadku kapitalnym pomysłem jest z pewnością zakup szczoteczek elektrycznych dla całej rodziny.

Bloki reklamowe na programach dziecięcych zawierają również dużą porcję przekazów dedykowanych dla młodych kobiet. W oczywisty sposób dzieciaki spędzają swój czas przed telewizorami w obecności rodziców – najczęściej są to mamy. Nie dziwi stąd komunikat, jaki przekonuje aby zamówić prostownicę do włosów, nowy krem na zmarszczki czy też płyn do demakijażu.

Zwłaszcza teraz jesienią w tv pojawia się ogrom reklam dotyczących suplementów diety na przeziębienie. Teraz kiedy na zewnątrz szaro i buro – o infekcję szczególnie łatwo. W takim okresie niejedna - choćby najbardziej zabiegana mama doceni leniwe jesienne popołudnie z filiżanką gorącej herbaty, pod milusim kocykiem lub gdy towarzyszy nam elektryczna poduszka.

Ciepłe skarpety, wygodna sofa, poduszka rozgrzewająca – brzmi jak marzenie? Marketingowcy zdają sobie sprawę, celowo odnosząc się do pozytywnych obrazów. Ma to spory wpływ później na wybory produktowe konsumentów. Nie ma jednakże w tej kwestii niczego złego – do kiedy reklama dopasowana jest ze swoją treścią do wieku odbiorców, jest przyjazna i nie pokazuje niepożądanych treści i przedmiotów.

szczoteczki, dzieci, zdrowie

  • Odsłon: 153

Podobne artykuły

Psychologia – jak pokonać traumę po wypadku?

Sympozja prozdrowotne – jak i gdzie je organizować?